Ready for take-off!

Vandaag is het zo ver! Ik vlieg zo, over twee uurtjes al, naar Afrika voor vijf maanden! Ik ga 2,5 maand naar Livingstone in Zambia. Hier ga ik vrijwilligerswerk doen op een school. Dit is een school voor kinderen met gehandicapte ouders die anders niet naar school kunnen. De scholen in Zambia zijn altijd ’s ochtends, dus ga ik in de middag helpen op een ander project. Dit is een farm project en daar worden weer hele andere dingen van mij verwacht!

Na 2,5 maand ga ik nog niet naar huis maar ga ik door naar Arusha in Tanzania. Hier ga ik ook weer vrijwilligerswerk doen op een project, maar dit project staat nog niet helemaal vast. Wat wel vast staat is dat ik naar een daycare ga, en het kan zijn dat dit ook in combinatie is met een school. Maar dat weet ik dus nog niet!

Ik heb er heel erg veel zin in, maar ik vind het ook heel spannend (wel gezonde spanning natuurlijk!)

Via dit blog kunnen jullie mij volgen en zien wat ik zoal doe als jullie het leuk vinden!

Liefs Carmen

Reacties

Reacties

Marjan

Beste Carmen, we wensen je een ongelooflijk mooie tijd en super ervaringen toe in dit prachtige werelddeel. Geniet ervan want het zijn tijden om nooit te vergeten. Maak mooie foto's. We zijn benieuwd naar je verhalen en belevenissen. Top dat je dit aandurft, heb ik diep respect voor. Groeten van een andere wereldreizigster.

Fons

Lieve Carmen, Eerste stap is gezet. Geniet van de vele ervaringen, die je ongetwijfeld zult krijgen op deze reizen maar ook de ervaring met vele mensen, die tegen je op zullen kijken maar ook wel eens lastig zullen zijn. Het werken met de kinderen op school lijkt me een kadootje. Veel plezier, sterkte en geniet ze. Groeten Trudy en Fons

Henriette

We gaan je zeker volgen!

Mama

Gelukkig weten we ondertussen dat je veilig en wel in het vrijwilligers hostel bent aangekomen en nu de slaap uren aan het inhalen bent. Vol trots gaan we alles van je volgen lieverd. Liefs Pa, Ma, Marc en Nynke.

Truus

Fijn dat je over bent Carmen nu genieten van het mooie avontuur ga je zeker volgen

Riet van Westreenen

Beste Carmen,
Van je moeder hoop ik het nodige over jou, maar leuker is je eigen verhaal te lezen.
Goede reis !!
Groetjes Riet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active